Huncwot

inteligencja.gif

Statystyki
  • Wszystkich wizyt: 51443
  • Dzisiaj wizyt: 18
  • Wszystkich komentarzy: 138
Witam!
Ja, Kasia Kariatyda

Kasia-Kariatyda.jpg

Czas do szkoły! Brr...

sysło-szkoła1.jpg

free counters
12.08.2013 – od 8420

Seks, Jan Paweł II i polskie stereotypy

Agnieszka Graf w „Wysokich Obcasach” pisze o dziele folkowym Cleo i Donatana „My Słowianie”, który burzy stereotypy:

Seks sprzedaje słowiańszczyznę. To jest porno słowiańskie, słowiańszczyźnie bez reszty oddane. Ekstatyczne porno wspólnotowe, regionalne i patriotyczne. Porno z wycinanką, pasiakiem i kurną chatą. Uroda i zmysłowość „naszych” kobiet robią tu za dowód, że oto nasz kawałek świata wyzbywa się kompleksów wobec Zachodu, dojrzewa do swojego etnosu, uczy się kochać własną lokalność.

Polacy z trudem wyzbywają się kompleksów, które hoduje miejscowa tradycja i skansen, jakim jest  Kościół.

My, Słowianki, wiemy, jak użyć mowy ciała.
Wiemy, jak poruszać tym,
co mama w genach dała.
To jest ta słowiańska krew!
To jest ta uroda i wdzięk!

 

Fundacja Ateizm-Świeckość-Antyklerykalizm: Nasz billboard jest obrazem zdecydowanie antyklerykalnym

Fundacja Ateizm-Świeckość-Antyklerykalizm odpuściła sobie z billboardem, na którym Jana Pawła II przedstawiono z konkubiną i dzieckiem. Miał zawisnąć w centrum Lublina.

Fundacja przygotowała nowy billboard. Zestawiono na nim papieża oraz najpewniej umierające z głodu dzieci, a do tego dołączono grafikę obrazującą poglądy Jana Pawła II, który sprzeciwiał się antykoncepcji.

Rozpoczynamy długofalową, ogólnopolską kampanię obnażającą pogardę dla ludzi i zwierząt, arogancję, bezczelność, obłudę, pychę i zachłanność kleru Kościoła Rzymskokatolickiego, jednocześnie szanując społeczność wspólnoty religijnej wierzącą w Boga

- wyjaśnia fundacja.

Nie wiadomo, gdzie billboardy zawisną. Fundacja zapewnia:

Z wiadomych względów, poza datą instalacji 01.04.2014 r. możemy Wam zdradzić jedynie, iż billboard zobaczycie dzięki umowie zawartej z jedną z warszawskich agencji reklamowych (w Lublinie nie ma takich, które zechciały podjąć się instalacji) w miejscu, gdzie będzie mogło go zobaczyć nawet tysiąc osób dziennie. Będzie wyeksponowany na wysokości chroniącej go przed bezpośrednim uszkodzeniem przez czynniki nieatmosferyczne.

>>>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>