Huncwot

inteligencja.gif

Statystyki

  • Wszystkich wizyt: 50141
  • Dzisiaj wizyt: 7
  • Wszystkich komentarzy: 129

Witam!

Ja, Kasia Kariatyda

Kasia-Kariatyda.jpg

Czas do szkoły! Brr...

sysło-szkoła1.jpg

free counters

12.08.2013 – od 8420

Lis

 

Lis ostro o kampanii przed eurowyborami: najgłupsza, żałosna błazenada. Prymitywna debata…

dżek, 12.05.2014
Tomasz LisTomasz Lis (Fot. Maciej Zienkiewicz / AG)

„Uprzejmie proszę nie biadolić, jeśli 25 maja frekwencja wyborcza będzie na poziomie 20-25 proc. To nie będzie wynik zły czy zatrważający. To będzie wynik fenomenalny” – pisze w „Newsweeku” Tomasz Lis. Jego zdaniem kampania przed wyborami do PE jest „żałosną błazenadą”.
„Kończąca się powoli kampania przed europejskimi wyborami zostanie zapamiętana jako najgłupsza kampania współczesnej Polski, ilustracja tego, jak bardzo zdegenerowana jest nasza polityka” – pisze w dzisiejszym wydaniu „Newsweeka” Tomasz Lis.

Dziennikarz, parafrazując Churchilla, pisze: „Jeszcze nigdy tak wielu nie zrobiło tak wiele, by przekonać tak licznych, że polityka może być nieistotna, debata publiczna prymitywna, kampania infantylna, a wybory nieważne”.

Lis ubolewa, komentując festiwal żałosnych spotów przedwyborczych, kuriozalnych wypowiedzi czy wywiadów, w których demaskowana jest niewiedza kandydatów na temat UE.

„Uprzejmie proszę nie biadolić, jeśli 25 maja frekwencja wyborcza będzie na poziomie 20-25 proc. To nie będzie wynik zły czy zatrważający. To będzie wynik fenomenalny. Trudności zaś sprawiać będzie odpowiedź na pytanie, co skłoniło co czwartego Polaka do wzięcia udziału w wyborach, które poprzedziła tak żałosna błazenada” – pisze Tomasz Lis.

Redaktor naczelny „Newsweeka” zastanawia się, co sprawiło, że politycy z dorobkiem jak Ryszard Kalisz (mówiący w przedwyborczym filmiku, ile ma w pasie ) czy Michał Boni (wyłaniający się w krzaków) w spotach „robią z siebie kretynów”. „Ktoś im to doradza? To ich pomysły?” – zastanawia się Lis, podkreślając, że obaj stali się obiektami szyderstw i kpin.

Cały felieton w dzisiejszym wydaniu „Newsweeka”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>